wtorek, 3 maja 2011

Rozpoczęcie sezonu ? (02.05.2011)


Już od dłuższego czasu chciałem rozpocząć letni sezon fotograficzny lecz wiele przeciwności losu mi to uniemożliwiało. Nawet teraz kolejna awaria samochodu zniszczyła wszystkie plany.


Wkurzyłem się i mimo wszystko postanowiłem w teren pojechać autobusem do czatowni Mariusza.

Odjazd 5:00 rano (za późno ale nie ma wcześniejszego) i od razu klops:(.... mimo informacji na stronie internetowej autobusy nie jeżdżą dziś jak w dni pracujące!
Powoduje to pół godzinne opóźnienie i w końcu jadę, teraz tylko przesiadka w połowie drogi i ..... znowu klops, rozmijam się z kolejnym autobusem i muszę czekać na kolejny pół godziny.

W końcu dojeżdżam na miejsce i jest 7 rano :( !!!!!

W czatowni oczywiście spokój, zero ptaków, poziom wody strasznie niski więc po 30 minutach wychodzę zrobić mały rekonesans.
Okazuję się, że tak jak wspominał Mariusz, ptaki przeniosły się na małe rozlewisko po przeciwnej stronie drogi.

I są, Łęczaki,Bataliony, Krzyżówki, Płaskonosy :)

Znajduję sobie w miarę suchą łachę z której mam zamiar w najbliższy weekend fotografować i wracam na przystanek w ponowną 2 godzinną podróż do domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz